영어찬양

Hills and Valleys - Tauren Wells

헤븐드림 2024. 2. 20. 07:28

# 가사 해석

[VERSE 1]
I've walked among the shadows
어둠 속을 걷고 있을 때가 있었어요.
You wiped my tears away
당신은 내 눈물을 닦아주셨죠.
And I've felt the pain of heartbreak
마음이 너무나 아플 때가 있었어요.
And I've seen the brighter days
그러곤 또 밝은 날들이 찾아왔죠.
And I've prayed prayers to heaven from my lowest place
나의 가장 낮은 곳으로부터 하늘에 기도했어요.
And I have held the blessings
제게 있던 모든 축복들은 

God, you give and take away
하나님으로부터 나왔고, 하나님께로 갑니다.

[PRE-CHORUS]
No matter what I have, Your grace is enough
제가 무엇을 얼만큼 가졌든, 당신의 은혜는 언제나 충분합니다.
No matter where I am, I'm standing in Your love
제가 지금 어디에 있든, 저는 당신의 사랑 안에 있다는 사실은 변하지 않아요.

[CHORUS]
On the mountains, I will bow my life
To the one who set me there
내가 높은 곳에 있을 때, 날 그곳까지 이끄신 분께 내 삶을 드려요.
In the valley, I will lift my eyes to the one who sees me there
내가 어둔 골짜기를 지날 때, 그곳에서도 나를 바라보시는 분을 향해 눈을 들어요.
When I'm standing on the mountain aft, didn't get there on my own
내가 산 꼭대기에 설 수 있는 건, 스스로의 힘으로 되는 게 아니에요.
When I'm walking through the valley end, no I am not alone!
가장 깊은 골짜기를 지날 때에도 나는 결코 혼자가 아니에요.

You're God of the hills and valleys!
당신은 내가 높을 때나 낮을 때나 함께하세요.
Hills and Valleys!
높을 때나 낮을 때나
God of the hills and valleys
높은 곳에서나 낮은 곳에서나
And I am not alone!
나는 혼자가 아니에요.

[VERSE 2]
I've watched my dreams get broken
내 꿈이 산산조각이 나버렸을 때가 있었어요.
In you I hope again!
하지만 당신 안에서 다시 소망을 품었죠! 
No matter what I know
다른건 몰라도,
Know I'm safe inside Your hand
당신 손 안에 안전하다는 사실만은 알아요.

[CHORUS] 
On the mountains, I will bow my life 
To the one who set me there 
내가 높은 곳에 있을 때, 날 그곳까지 이끄신 분께 내 삶을 드려요.
In the valley, I will lift my eyes to the one who sees me there 
내가 어둔 골짜기를 지날 때, 그곳에서도 나를 바라보시는 분을 향해 눈을 들어요.
When I'm standing on the mountain aft, didn't get there on my own 
내가 산 꼭대기에 설 수 있는 건, 스스로의 힘으로 되는 게 아니에요. 
When I'm walking through the valley end, no I am not alone! 
가장 깊은 골짜기를 지날 때에도 나는 결코 혼자가 아니에요. 

You're God of the hills and valleys! 
당신은 내가 높을 때나 낮을 때나 함께하세요.
Hills and Valleys! 
높을 때나 낮을 때나
God of the hills and valleys 
높은 곳에서나 낮은 곳에서나
And I am not alone! 
나는 혼자가 아니에요.

[BRIDGE]
Father, you give and take away
아버지, 모든 것이 당신께로부터 나왔고 당신께로 갑니다.
Every joy and every pain
모든 기쁨과 모든 고통
Through it all you will remain over it all!
당신은 이 모든 것 위에 계세요!
(반복)

'영어찬양' 카테고리의 다른 글

I came for you - Planetshakers  (0) 2024.02.29
Build My Life (feat. Chris Tomlin) - Pat Barrett  (0) 2024.02.24
It Is Well - Bethel Music  (0) 2024.02.14
Show Me Your Face - Brian Johnson  (0) 2024.02.11
Pieces - Bethel Music  (0) 2024.02.06